
Ofte stillede spørgsmål
Ordrer
En ordre kan afgives direkte på vores hjemmeside. Derudover er det muligt at kontakte os via e-mail på [email protected], ringe til os på +45 78 77 47 00 eller sende os en besked på Facebook.
Hvis du sender os en e-mail eller en Facebook-besked, bedes du angive de møbler, du ønsker at købe, og oplyse dit telefonnummer. Så kontakter vi dig for at drøfte din bestilling.
Ordrer bekræftes typisk inden for 1 arbejdsdag.
Hvis du ønsker at annullere din ordre, bedes du kontakte os ved at sende en e-mail til [email protected] eller ved at ringe til os på +45 78 77 47 00.
Når du kontakter os, vil vi bede dig om at angive dit ordrenummer eller de kontaktoplysninger, du angav, da du afgav din ordre.
Ja, vi kan udstede fakturaer til både enkeltpersoner og juridiske enheder. Angiv venligst din virksomheds oplysninger i kommentarfeltet, når du bestiller.
Vi tilbyder ikke flytning af gamle møbler.
Vi er en online møbelbutik, og derfor har vi ikke en fysisk butik eller et møbeludstillingslokale.
Hvis du har brug for hjælp til at vælge passende møbler til dig eller til at afgive en ordre, er du velkommen til at kontakte os.
Levering
Vi leverer gratis til din dør i Danmark (til det sted, hvor en varevogn kan komme frem). Vores gratis levering inkluderer opbæring til din lejlighed eller etage. Bemærk venligst, at der ikke er mulighed for opbæring på Bornholm.
Ja, du kan spore din ordre ved at indtaste dit ordrenummer og den e-mailadresse eller det telefonnummer, du har angivet i din ordre. Det kan du gøre her.
Vi bestræber os på at planlægge leveringstidspunkter, der passer dig. Før møbelleveringen kontakter vores leveringspartner dig for at aftale et specifikt leveringstidspunkt. På dagen for den planlagte levering vil leveringspartneren kontakte dig inden den faktiske ankomst.
Ja. På dagen for den planlagte levering vil vores leveringspartner kontakte dig før den faktiske ankomst.
Vores gratis levering inkluderer en opbæringsservice til din lejlighed eller etage. Vær dog opmærksom på, at der ikke er mulighed for opbæring på Bornholm. Vi leverer til Bornholm mellem kl. 8.00 og 17.00, så vi anbefaler, at der er nogen til stede, der kan modtage og hjælpe med leveringen i dette tidsrum.
Leveringstiden afhænger af det valgte møbel. Produktbeskrivelsen angiver en foreløbig leveringstid i hverdage, som beregnes fra dagen for ordrebekræftelsen.
Vi bestræber os på at planlægge leveringstidspunkter, der passer dig. Før møbelleveringen kontakter vores leveringspartner dig for at aftale et specifikt leveringstidspunkt. På dagen for den planlagte levering vil leveringspartneren kontakte dig inden den faktiske ankomst.
Vi informerer vores kunder på forhånd om mulige leveringsforsinkelser og giver en anslået leveringstid via de kontaktoplysninger, der er angivet i ordren. Hvis du har yderligere spørgsmål, bedes du kontakte os via e-mail på [email protected] eller via telefon på +45 78 77 47 00.
Betaling
Typisk behandles tilbagebetalinger inden for et par arbejdsdage.
Du kan betale for din ordre med mobil- og bankkort (Visa, Mastercard, Google Pay, Apple Pay, PayPal), Klarna og MobilePay under bestillingsprocessen. Flere oplysninger om tilgængelige betalingsmetoder her.
Retur og garanti
Alle møbler leveres med 24 måneders garanti, medmindre producenten giver en længere garanti. Garantiperioden starter fra den dag, vi leverer møblerne.
Hvis du har modtaget et møbel med en defekt, bedes du sende os fotos eller andet visuelt materiale (f.eks. en video) via e-mail til [email protected]. Vores garantiafdeling vil vurdere situationen og kontakte dig med mulige løsninger.
Levering af garantidele tager normalt 10-20 arbejdsdage fra garantien er registreret.
Hvis du ønsker at returnere et møbel, bedes du informere os via e-mail på [email protected] eller via telefon på +45 78 77 47 00. Se her for at få mere at vide om returbetingelser og -proces.
365 dages returret betyder, at hvis du ikke er 100 % tilfreds med dit købte produkt, kan du returnere det inden for 365 kalenderdage. De returnerede møbler skal være i deres originale emballage og må ikke være samlet. Du kan finde flere oplysninger om returpolitikken her.
Andre spørgsmål
Vi fremstiller ikke specialfremstillede møbler, men vi kan hjælpe dig med at vælge møbler fra vores udbudte sortiment.
De tilgængelige møbelfarver er angivet for hver model. Hvis du ikke kan se farvemuligheder for dit valgte møbel, betyder det, at det kun fås i de farver, der er vist på hjemmesiden.
Møblerne leveres som regel usamlede i kasser, men der følger monteringsvejledning og beslag med møblerne.
Vi tilbyder ikke monteringsservice i øjeblikket.
"God Prisgaranti" gælder for alle møbler, der sælges i vores netbutik. Hvis du finder det samme produkt til en lavere pris i en anden netbutik i Danmark, matcher vi prisen og leverer varen gratis i hele landet. For mere information om »God Pris Garanti«, læs her.