Kopieret
Få 500 kr. rabat ved køb over 5.500 kr. – brug rabatkoden BF500

Information om levering

Gratis levering og opbæring

Alle ordrer leveres gratis til din bopæl i Danmark (til en fragtvenlig adresse). Vores gratis levering inkluderer opbæring til din lejligheds eller boligs etage.

Levering til Bornholm. Alle leveringer til Bornholm håndteres mellem kl. 8.00 og 17.00. Vi anbefaler, at du sørger for, at der er nogen til stede, der kan modtage og hjælpe med leveringen i dette tidsrum, da der ikke er mulighed for bæreservice.

Specialiseret transport

Vi sørger for, at dine møbler kommer sikkert frem ved at samarbejde med pålidelige leveringstjenester, der bruger specialiseret transport til alle ordrer i hele Danmark. Dine pakker håndteres med den største omhu, og vi tager det fulde ansvar for dem, indtil de når sikkert frem til dit hjem.

Praktisk leveringstid

Vi bestræber os på at planlægge leveringstidspunkter, der passer dig. Før møbelleveringen kontakter vores leveringspartner dig for at aftale et specifikt leveringstidspunkt. På dagen for den planlagte levering vil leveringspartneren kontakte dig inden den faktiske ankomst.

Leveringsbetingelser

Den anslåede leveringstid er angivet i produktbeskrivelsen og beregnes fra dagen for ordrebekræftelsen. Når din ordre er bekræftet, og behandlingen er påbegyndt, giver vi dig besked via e-mail. Du kan følge status for din ordre her.

Ofte stillede spørgsmål

Delivery page faq

Hvad er prisen for levering?

Vi leverer gratis til din dør i Danmark (til det sted, hvor en varevogn kan komme frem). Vores gratis levering inkluderer opbæring til din lejlighed eller etage. Bemærk venligst, at der ikke er mulighed for opbæring på Bornholm.

Er det muligt at følge min ordrestatus?

Ja, du kan spore din ordre ved at indtaste dit ordrenummer og den e-mailadresse eller det telefonnummer, du har angivet i din ordre. Det kan du gøre her.

Hvornår leverer I møblerne?

Vi bestræber os på at planlægge leveringstidspunkter, der passer dig. Før møbelleveringen kontakter vores leveringspartner dig for at aftale et specifikt leveringstidspunkt. På dagen for den planlagte levering vil leveringspartneren kontakte dig inden den faktiske ankomst.

Bliver jeg kontaktet før møbelleveringen?

Ja. På dagen for den planlagte levering vil vores leveringspartner kontakte dig før den faktiske ankomst.

Bærer chaufføren møblerne indenfor?

Vores gratis levering inkluderer en opbæringsservice til din lejlighed eller etage. Vær dog opmærksom på, at der ikke er mulighed for opbæring på Bornholm. Vi leverer til Bornholm mellem kl. 8.00 og 17.00, så vi anbefaler, at der er nogen til stede, der kan modtage og hjælpe med leveringen i dette tidsrum.

Hvor lang tid tager det at levere møblerne?

Leveringstiden afhænger af det valgte møbel. Produktbeskrivelsen angiver en foreløbig leveringstid i hverdage, som beregnes fra dagen for ordrebekræftelsen.

Er det muligt at vælge en præcis leveringsdato?

Vi bestræber os på at planlægge leveringstidspunkter, der passer dig. Før møbelleveringen kontakter vores leveringspartner dig for at aftale et specifikt leveringstidspunkt. På dagen for den planlagte levering vil leveringspartneren kontakte dig inden den faktiske ankomst.

Hvis møblerne er forsinkede, hvornår modtager jeg dem så?

Vi informerer vores kunder på forhånd om mulige leveringsforsinkelser og giver en anslået leveringstid via de kontaktoplysninger, der er angivet i ordren. Hvis du har yderligere spørgsmål, bedes du kontakte os via e-mail på [email protected] eller via telefon på +45 78 77 47 00.